הרהיטים בבית מהווים חלק אינטגרלי מהמראה והעיצוב הפנימי שלו. בבתים רבים שוכרים בעלי הבית מעצב פנים המייצר את המראה והאווירה הרצויים באמצעות העיצוב. הצטברות לכלוך, זוהמה וכתמים על גבי הריהוט, פוגעת במראה. בנוסף, יש בה גם סכנה בריאותית לא קטנה. בשורות להלן נשוחח על ניקוי ספות ורהיטים בכלל. מהן הטכניקות לניקוי ספות וריפודים? האם יש שיטה אחת נכונה לניקוי, ואם כן – מהי השיטה הזאת? ממה צריך להיזהר כאשר מבצעים ניקוי ספות וריפודים איכותיים? מדוע עדיף להזמין אנשי מקצוע? היכן אפשר למצוא את אנשי המקצוע המיומנים ביותר לביצוע עבודת הניקוי של הרהיטים? התשובות בהמשך המאמר. 

טכניקות ניקוי ספות וריפודים

 הדבר החשוב ביותר לדעת על ניקוי ספות וריפודים הוא שהניקוי הזה חייב להתבצע בצורה יסודית מצד אחד, אבל בזהירות רבה מצד שני. בדרך כלל, שמירה על הניקיון עדיפה על ניקוי איכותי בכל פרק זמן נתון. עם זאת, גם בבתים הנקיים ביותר הרהיטים, ובכלל זה ספות וכורסאות, צוברים לכלוך. לפני שמתחילים בניקוי הספה, מומלץ לבצע שאיבת אבק מקצועית. שנית, מומלץ לנקות את הספה באמצעות חומרים מומלצים על ידי היצרן. אם נוצר כתם על הספה, חשוב לא לנסות לשפשף אותו. חשוב לאסוף בזהירות את הלכלוך ולשים במקום סודה לשתייה במטרה למנוע את התפשטות הכתם ולספוח חומרים שעלולים להיספג בריפוד. בהמשך, אפשר לנקות את הכתם בזהירות 

ניקוי ספות וריפודים – השיטה הנכונה וממה צריך להיזהר

 השיטה הנכונה לביצוע ניקוי ספות וריפודים הינה שאיבת לכלוך ואבק, ניקוי הכתמים באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים, שאיבת הנוזלים וחומרי הניקוי וייבוש הספה והריפוד. אם מבצעים את הניקוי של הספה באופן עצמאי, חשוב להימנע משימוש בחומרים לא ברורים ולא מוכרים, או כאלה אשר מלכתחילה לא מתאימים לספה שלכם. אם בכל זאת החלטתם להשתמש בחומר ניקוי כזה או אחר, כדאי לבדוק שהחומר אכן מתאים לסוג הספה שלכם. לבדיקה, אפשר לנסות להשתמש בחומר בפינה נסתרת של הספה. זאת, על מנת לוודא שהחומר לא גורם נזק ולא מייצר בעצמו כתמים חדשים שיהיו בלתי ניתנים להסרה. אנשי המקצוע של טים קלין אמונים על התאמת החומרים לסוג הריפוד, במטרה להשיג תוצאות מושלמות ולמנוע נזק לספה. 

מדוע עדיף להזמין אנשי מקצוע

 ניקיון ספות ורהיטים בכלל הוא מלאכה סיזיפית. ביום יום, חשוב לשמור על הניקיון, לשאוב אבק ולטפל בכתמים פשוטים שנוצרו, אם נוצרו, על הספות. יחד עם זאת, גם הניקוי הטוב ביותר לא יכול לחדור לחלקים הפנימיים של הכורסה או הספה. בנוסף, ניקוי שגרתי לא יכול לטפל בכתמים עקשניים של מזון, הפרשות של תינוקות או חיות המחמד בבית וכיוצא באלה. ניקוי כתמים כאלה יכול להתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מיומנים. אלה מכירים את חומרי הניקוי המתאימים ואת שיטות הניקוי שיכולות להסיר גם כתמים עקשנים במיוחד. שיטת הניקוי הייחודית של טים קלין חברת טים קלין נמנית עם החברות המוכרות בתחום הניקיון בדגש על ספות, מזרנים, שטיחים וריפוד לרכב. שיטת הניקוי הייחודית של טים קלין מתחלקת לשלושה שלבים: 

  • שאיבת אבק מקצועית, באמצעות כלים רבי עוצמה
  • החדרת חומרי ניקוי מתאימים לתוך הריפוד ולתוך החלקים הפנימיים של הספה
  • שאיבת חומרי הניקוי והנוזלים וייבוש הספה

 בשיטה הזאת אפשר להסיר גם כתמים עקשניים במיוחד. עם זאת, חשוב להדגיש שככל שכתם לא טופל זמן ארוך, ההסרה שלו עלולה להיות בעייתית יותר.  

אם יש לכם עניין בביצוע ניקוי ספות וריפודים איכותי בשיטות מתקדמות ומוכחות, זה בהחלט המקום הנכון עבורכם. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של טים קלין יסייעו לכם להחזיר את הרהיטים למראה הקודם שלהם.