ספות, כורסאות, מזרנים ושטיחים משמשים את בני המשפחה לאורך שנים. מדובר בפריטים שהשימוש בהם אינטנסיבי והדיירים בבית חשופים אליהם לאורך זמן. שמירה על הניקיון שלהם הללו משפרת את איכות החיים ועשויה למנוע נזקים בריאותיים. חברה לניקוי ספות שהעובדים שלה מיומנים ובעלי ניסיון מסייעת בשמירה על הניקיון, ואיתו על איכות החיים של הדיירים בבית. במאמר שלפניכם נתמקד בחברות המתמחות בניקוי ספות. מיהם המומחים בניקוי ספות ולמה עדיף להזמין חברה לניקוי ספות. בנוסף, נציג בפני הקורא את חברת טים קלין, המתמחה בניקוי רהיטים בכלל וספות וכורסאות בפרט. נציג את השיטות הייחודיות שהחברה פיתחה ואת היתרונות שלה על פני מומחים אחרים בתחום. 

מדוע עדיף להזמין חברה לניקוי ספות

 ניקוי ספות איננו עניין של מה בכך. אמנם נכון לומר שבמרבית המקרים, הניקוי והתחזוקה השוטפת של הרהיטים בדגש על ספות, מזרנים, כורסאות ושטיחים, מתבצעת על ידי בעלי הבית בעצמם, עם זאת, חשוב להזמין מעת לעת גם ניקוי יסודי שלהם. 

  • ניקוי תקופתי: גם אם הרהיטים לא התלכלכו בצורה יוצאת דופן, חשוב להזמין חברה לניקוי ספות אשר תנקה אותם בצורה יסודית. כל רהיט סופח אליו לכלוך שמצטבר במקומות שאליהם אי אפשר להגיע בשגרה. ניקוי תקופתי משפר את איכות החיים ואת ההרגשה.
  • ניקוי בעקבות הצטברות של כתמים: גם אם לא נוצר כתם ספציפי על הספה, הרי שעם הזמן מצטברים כתמים בגלל סיבות שאין עליהן שליטה. מדובר בדרך כלל בכתמי זיעה ושומנים של כל מי שיושב על הספה
  • ניקוי בגלל כתמים בולטים וחריגים: לעיתים מזומנות קורה שעל הספות ורהיטים אחרים מצטברים כתמים בולטים בגלל סיבות חריגות. כתמים כאלה יכולים להיווצר בגלל מזון שנשפך על הספה או בכלל הפרשות של תינוק שהונח עליה. גם חיית המחמד עלולה ליצור כתמים כאלה ואחרים, שהם לא נעימים לעין.

 חברה לניקוי ספות מכירה את השיטות המתקדמות והחומרים האיכותיים ביותר שיסירו חלק משמעותי מהכתמים מעל הספה. לעיתים מדובר בחומרים יקרים, מה שהופך את השימוש בהם לבלתי משתלם בעליל. חברה לניקוי ספות עושי שימוש בחומרי ניקוי איכותיים, בדיוק בכמות הנדרשת עבור הספה שלכם. כמו כן, השימוש בחומרים הללו מושכל, מה שמונע פגיעה בספה. המומחים של טים קלין מכירים את השיטות הלל ועם השנים פתחו שיטות ניקוי ייחודיות ומוצלחות במיוחד. 

חברה לניקוי ספות עם שיטות ייחודיות

 חברה לניקוי ספות איכותית ומנוסה לא ניגשת לעבודה לפני שהכתמים על הספה אובחנו במלואם. נכון להיום יש מבחר ענק של ספות עם כיסויים וריפודים שעשויים מחומרים שונים. כל אחד מהחומרים הללו דורש צורה אחרת של ניקוי וחומרים אחרים. אבחון סוגי הכתמים מאפשר למקצוענים של טים קלין להתאים את חומרי הניקוי ואת שיטת הניקוי הרצויה. הצעת המחיר לעבודת הניקוי מתבססת על אופי הכתמים והלכלוך על הספה, וכן על מספר הפריטים שהמלאכה נוגעת אליהם.. מחירי הניקיון עשויים לנוע בטווח שבין כמה עשרות שקלים, לבין 200 ₪ ויותר. זאת, אם מדובר בפריט יקר במיוחד או מזוהם במיוחד, אשר דורש להביא לידי ביטוי ממשי את המומחיות של העובדים.  


קבלת הצעת מחיר בהתאם לעבודה הנדרשת
קבלת הצעת רק אחרי בחינת הפריטים המיועדים לניקוי כאמור לעיל. הצעת המחיר מתבססת על עלות חומרי הניקוי, כמות העבודה הנדרשת ומידת המקצועיות שיש להביא לידי ביטוי בעבודה. אם יש לכם עניין לקבל הצעת מחיר איכותית לניקוי ספות, זה המקום הנכון עבורכם. צרו קשר כבר כעת ועשו צעד חשוב בדרך לריהוט נקי יותר ומראה אסתטי יותר לחלל הפנימי בבית.